اطلاع رسانی در خصوص اجرایی شدن فرآیند کمیسیون بررسی موارد خاص در پیشخوان سامانه جامع آموزش از تاریخ 1401/08/01 - دانشکدگان علوم و فناوری های میان رشته ای
با سلام،
احتراماً به استحضار می رساند، فرآیند کمیسیون بررسی موارد خاص در پیشخوان سامانه جامع آموزش از روز «1/ 8/ 1401» قابل دسترسی است. در ضمن پیوندهای راهنمای فرآیند مذکور به شرح ذیل پیوست می باشد. خواهشمند است کلیه درخواست های مرتبط به کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه از تاریخ مذکور از طریق فرایند اعلام شده به این اداره کل ارسال گردد.
ضمنا برخی از دانشجویان که به انحا مختلف از ادامه تحصیل باز مانده اند و دسترسی به سامانه گلستان ندارند از طریق فرم پیوست که بر روی سایت قرار خواهد گرفت، می توانند در خواست آموزشی خود را به مدیران محترم گروه ارسال و به تبع آن پس از تایید و امضا به معاونت علمی دانشکده بصورت مکتوب و اتوماسیونی ارجاع دهند.
فرم درخواست آموزشی از مدیر گروه
فلوچارت درخواست کمسیون موارد خاص دانشکده