جلسه سی و چهارم Design.MBA، در بخش اول، کلینیک کسب و کار با جمع بندی مباحث ترم‌های قبل بر روی کسب و کارهای دانشجویان دوره برگزار شد. در ادامه جلسه، و در بخش دوم موضوع طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی با تاکید بر ارتباطات برند با حضور مدیر برند اسنپ فود ارائه شد. بخش پایانی جلسه، به موضوع روندهای نوین کسب و کار در جهان اختصاص یافت.

همچنین اخیرا دوره Design.MBA دانشکدگان هنرهای زیبای دانشگاه تهران، به شبکه بین المللی آموزش طراحی پایدار، که بیش از یکصد و پنجاه دانشگاه جهان عضو آن هستند، پیوسته است.

​​​​​​​