

31 08 2025 11:47
کد خبر : 128133339
تعداد بازدید : 57
روز سوم مدرسه تابستاني راهبري ديزاين برند در مرداد ماه سال ۱۴۰۴ با معرفي كامل مدل ارزش برندBAV توسط مهدي ميرزا آقايي و با راهبري شهرزاد اسفرجاني برگزار شد؛ در اين جلسه اين موارد مورد بحث و بررسي قرار گرفت:
_نسبت بازاريابي و برند
_گونه شناسي برند
_معرفي مدل ارزشيابي برندBAV با بيش از ۳۰ سال تجربه و مطالعه بر روي ۶۰ هزار برند در بيش از ۵۰ كشور با ۷۳ شاخص معرفي تمايز ، تناسب، اعتبار و شهرت به عنوان چهار متغير اصليBAV و بررسي ابعاد و شاخصهاي جزئي هركدام از آنها
_بررسي مراحل اجرايي پروژههاي برندسازي مطابق با الگوي BAV
_بررسي مفهوم تنش برند يا Brand Tensity
_نگاهي جديد به بحث آركه تايپهاي برند و سايه آركه تايپها و معرفي ۴۸ صفت براي شناسايي آركه تايپ برند
_معرفي نقشه مترويي جهت گيري برند