

News
04 08 2025 13:57
News Code : 117073872
View Count : 0
بخش اول به كلينيك كسب و كار اختصاص داشت و در آن جلسه بيزينس كوچينگ بر روي كسب و كار يكي از دانشجويان دوره برگزار شد؛ در بخش انتهايي كلينيك كسب و كار، بوم مدرسه كسب و كار دانشگاه هاروارد در زمينه استفاده از ذهنيت استراتژيك در شكل دادن به زندگي مطلوب، كه به نوعي تركيب مطالعات راينر استرك، از مديران گروه مشاوران كسب و كار بوستون و مارتين سليگمن، بنيان گذار روانشناسي مثبت است، به دانشجويان دوره معرفي و توضيحاتي روي آن ارائه شد؛ بخش دوم اين جلسه با موضوع استراتژي برندسازي پريميوم، توسط جناب آقاي محمودرضا چمني ارائه شد؛ در اين بخش، ويژگيهاي بازار پريميوم و پرسوناي مشتريان آن تفاوتهاي آن با بازارهاي انبوه، بازار نيچ و بازار لوكس مورد بحث و بررسي قرار گرفت و استراتژيهاي فعاليت اثربخش كسب و كارها در اين بازار، به دانشجويان دوره ارائه شد.
https://finearts.ut.ac.ir/en/article/117073872
![]() | Alireza Ajdari
Indsutrial Design and Multimedia Communication University of Politecnico di Milano
Email: alireza.ajdari@ut.ac.ir |