هفته دوم و روز ششم مدرسه تابستاني راهبري ديزاين برند

02 09 2025 12:53

News Code : 128195927

View Count : 83

هفته دوم و روز ششم مدرسه تابستاني راهبري ديزاين برند، با تدريس شهرزاد اسفرجاني و با اجراي عملي آنچه در هفته اول دوره گفته شده، در عناوين زير برگزار شد:

- روش شناسي شناسايي اندازه و اهميت مخاطبان در فرآيندهاي برندسازي

- روش شناسي كاوشگري بينش مخاطب - اجراي عملي تكنيك ماه و سياره براي استخراج بينش‌ها

- روش شناسي تسهيل گري «خلاقيت مرتبط» در فرآيندهاي برندسازي

لازم به ذكر است، دوره جامع راهبري ديزاين برند، از دوره‌هاي مكمل و مهارتي دوره Design.MBA به شمار مي‌رود كه براي علاقه‌مندان به فعاليت تخصصي و حرفه‌اي و متمركز در زمينه ديزاين برند، برنامه ريزي شده است.‌‌‌‌‌‌‌