

02 09 2025 12:53
News Code : 128195927
View Count : 84
هفته دوم و روز ششم مدرسه تابستاني راهبري ديزاين برند، با تدريس شهرزاد اسفرجاني و با اجراي عملي آنچه در هفته اول دوره گفته شده، در عناوين زير برگزار شد:
- روش شناسي شناسايي اندازه و اهميت مخاطبان در فرآيندهاي برندسازي
- روش شناسي كاوشگري بينش مخاطب - اجراي عملي تكنيك ماه و سياره براي استخراج بينشها
- روش شناسي تسهيل گري «خلاقيت مرتبط» در فرآيندهاي برندسازي
لازم به ذكر است، دوره جامع راهبري ديزاين برند، از دورههاي مكمل و مهارتي دوره Design.MBA به شمار ميرود كه براي علاقهمندان به فعاليت تخصصي و حرفهاي و متمركز در زمينه ديزاين برند، برنامه ريزي شده است.