سیدناصر آقائی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/01

سیدناصر آقائی

دانشکدگان هنرهای‌ زیبا / موسیقی (غیرفعال)

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. دخیل بر پنجره نگشوده فولادو نظری ماهیت آکسیون فشرده و قابلیت های اجرایی آن در ژانرکمدی و درم رئالیستی با نگاهی به نمایشنامه دخیل بر ...
    علی حیدری 1398
  2. نقاش و قوهای وحشی و نظری : بررسی تمرینات رقص مورد استفاده در آموزش بازیگر باتکیه بر تکنیک مارتا گراهام و دوریس هامفری
    صبا دزیانیان 1398
  3. عملی : دایی وانیا و نظری : بازیابی مفاهیم مشترک میان آموزه های یوگا و عناصر سیستم بازیگری استانیسلاو سکی
    سمانه مهدی پور 1397
  4. داستان های از بارش مهر و مرگ و شناخت رویکردهای نمایشی نظریه ی ریزون ها ی دلوز در هنرهای نمایشی با بررسی موردی نمایشنامه داستان های از بارش مهر و مرگ
    زهره منصورابادی 1397
  5. اجرای نمایشنامه هملت براساس اصول براهه پردازی وبداهه پردازی گروه های دهه 60-70 آمریکا
    نعیم سروش 1397
  6. شاهنشاه (نام موقت) نشانه شناسی مکان در تئاتر مستند
    مهتاب شیرانی 1397
  7. بررسی الگوی سفر قهرمان از دیدگاه کمبپل در سه اثر بهرام بیضایی-آرش و هشتمین سفر سندباد.- نمایشنامه بندار بیدخش (بهرام بیضایی)
    افشین عبدالهی اوانکی 1397
  8. بررسی شکل گیری تئاتر کمدی در اصفهان و تاثیر آن بر سبک نمایشی ارحام صدر
    مجید براتی الیادرانی 1397
  9. تاثیر جهان فیگوراتیو با تکیه بر کتاب مقدس در سبک کارگردانی نمایش مالی سویینی
    مسعود صفری 1397
  10. تفاوت برداشت میزنر ،استراسبرگ،آدلر،چخوف از شیوه استانسیلاوسکی - اجرای نمایش مردی در یک موقعیت
    داود زبردست ممتاز 1397
  11. انطباق نظریه های فمنیستس معاصر با نمایشواره های سنتی زنانه در ایران. ازدواج های مرده (نگین)
    زهرا شاهین فر 1397
  12. نمایش پرده ای خیال، نوشته فدریکو گارسیالورکا
    رقیه امیری ابراهیم محمدی 1397
  13. رقص های آئینی و تاثیر آن بر شکل گیری رقص به تئاتر مدرن
    شاهرخ امیریان دوست 1397
  14. مفهوم بلا گردانی از منظر سرجیمز فریزر در کارگردانی تئاتر ایرانی
    سیدمحمدرضا گلزاری 1396
  15. نظری: گذر از اسطوره آیین ها به هنر نمایش (با نگاهی به آیین های افغانستان) - عملی: نمایش شب هزار و یکم
    سیدمحمد ضیاء مروج 1396
  16. تحلیل کارگردانی پست مدرن نمایشنامه های شکسپیر با تمرکز بر هملت و شاه لیر- عملی: اجرای نمایش دوشیزه ی تبعیدی
    حمید اسکندری حیدرلویی 1396
  17. برسی تاریخی دوران تئاتر خصوصی در ایران با تمرکز بر وضعیت تئاتر کشور بین سالهای 1320 تا 1370
    آهو تعلیمی 1396
  18. نشانه شناسی نمایشنامه های ژان پل ساتر
    مینا محسنیان 1396
  19. بازتاب حمله مغول بر نمایشنامه نویسان پس از انقلاب ایران با تاکید به (فتح نامه کلات و تاراج نامه) بیضائی
    سروش طاهری اول 1396
  20. فرایند تحلیل و برگردان ساختار داستانی به اجرای صحنه ای با رویکردی به روایت شناسی در داستان موسی و فرعون - اجرای نمایش تعبیر خواب
    عبداله بکی 1396
  21. نظری: بررسی سیر تحول تعزیه از نمایشی مذهبی به نمایش به مثابه سرگرمی در دوران قاجار-عملی: تولید نمایشنامه بر اساس موضوع پایان نامه نظری و اجرای آن
    مریم داننده فرد 1396
  22. سینمای مستند قوم نگار
    فرشید سلطانی آرانی 1396
  23. بررسی سویه معنوی در سینمای آندری تارکوفسکی با تاکید بر فیلم های سولاریس ، آینه ، استاکر وایثار
    داوود عبدالملکی 1396
  24. بررسی تاثیرات مکتب ذن بر شکل گیری نمایش ژاپن
    مرتضی غفاری ثانی نوقابی 1396
  25. تقابل دو سویه قانون و کنش در سیاست آتنی و تراژدی های یونان باستان
    مرجان نصرتی 1396
  26. بررسی تطبیقی نمایش های آئینی سنتی تعزیه و نو ژاپن بر اساس نگاهی به مطالعات فرهنگی
    مژده کلانتری 1396
  27. دراماتورژی نمایش نامه ی در جست و جوی زمان از دست رفته اثر هارولد پینتر بر مبنای رمان مارسل پروست.
    نیما طبرستانی عمرانی 1396
  28. نظری:مطالعه تطبیقی تراژدی در راستای موضوع نظری در سه دوره کلاسیک- رنسانس-مدرن-عملی: شب آدم کشی
    حسین کرمی 1396
  29. تبیین فمنیستی نمایشهای خصوصی زنانه ایران دوره قاجار - خواب طولانی انار آباد
    الما مرادی گشتاسب 1396
  30. بررسی و مقایسه پدیده مسخ شدگی در نمایش نامه های آدم آدم است و کرگدنها وآدم آدم است.عملی:اجرای نمایشنامه آدم آدم است.
    امیر نکوزاده 1396